Vůně Magnificora Intense Pour Mint Women

Ahoj! Dnes bych vám chtěla něco říct o mé oblíbené vůni. Vůně se mi velmi těžko popisují a obecně se špatně recenzují, protože každému voní něco jiného. Přesto mě tato vůně natolik zaujala, že bych se o ní ráda zmínila.

Jedná se o parfémovanou vodu Intense Pour ve verzi Mint Women. Musím říct, že to rozhodně není nejlevnější vůně a dají se samozřejmě sehnat krásné vůně i za mnohem menší cenu než je tato. Ale je to moje jediná a první drahá vůně a nosím ji moc ráda. Pamatuji si, jak moc jsem očekávala od Chanel No. 5 a když jsem si ji v Sephoře konečně mohla očuchat, ani mě moc nezaujala, kdežto po této vždy ráda sáhnu.


Intense Pour Mint je vyrobena ve Francii a voní krásně svěže a květinově, není to žádná těžká kořeněná vůně, ale není ani příliš sladká. Hlavu tvoří energické a svěží tóny sporýše a bazalky, srdce se skládá z květů pivoňky a jasmínu a základ tvoří bílá ambra, vetiver a zelený čaj. A zelený čaj já miluji, takže jsem si nemohla neoblíbit i vůni, ze které cítím právě hlavně květiny a tento čaj.


Vůně je sama o sobě poměrně výrazná, takže jí stačí opravdu jen trochu. Vydrží klasickou pracovní dobu či hodiny ve škole. Vůně dodává energii a podporuje dobrou náladu, a to je během všedních dnů přece to hlavní!

Flakonek je skleněný a v jednoduchém stylu s víčkem z tvrdého průhledného plastu. Barva vůně je jemná mentolová.


Vůni je možné zakoupit na e-shopu webu Magnificora, kde 55 ml stojí 60€ (zhruba 1600,- Kč), což není zrovna málo, no za mě se to určitě vyplatí.

Kromě toho tato značka nabízí také sprchové gely, tělové balzámy i krásné kosmetické sady. A samozřejmě není zapomenuto ani na pány. Můj přítel také vlastní jednu vůni, ale o té až příště.

Hodnocení: 5/5


Jaká je vaše top vůně nebo parfém?

22 komentářů

  1. Parfémy sa veľmi ťažko recenzujú, máš moje uznanie za to, že si sa do toho pustila a zvládla si to :)
    Ja momentálne používam vôňu Hugo Boss Nuit, ale moje srdcovky sú vône od Chloé :)
    #myBeautygram

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj skvelá recenzia :)
    Moja obľúbená je z Avonu - Christian Lacroix Rouge..je skutočne super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku jsem neznala, ale vypadá zajímavě. Já jsem na parfémy dost vybíravá, skoro žádné mi nevoní. Kupuji si jeden už asi pět let, ale nedávno jsem narazila na novinku od YSL a ta je skvělá. Určitě si ji brzy koupím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta musí vonět! ♥ Musím si ji jít někdy "čuchnout". :D O:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, vypadá moc krásně :)
    something-times.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Teď mám taky novou voňavku a je to radost se s ní vždycky vonit než někam jdu.:))

    OdpovědětVymazat
  7. Ten parfém vypadá dobře, svěže už podle flakonu a myslím, že zavítám do Sephory a přičichnu :) Já jsem teď tolik zavalená parfémy, že jsem i zapoměla na to, jak si chci znovu koupit můj oblíbený parfém od Versace :))

    OdpovědětVymazat
  8. Voňavka vypadá fakt nádherně a hlavně ten flakonek jsem si zamilovala! -L

    OdpovědětVymazat
  9. Vypada moc dobre.

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vůně vypadá perfektně, někdy si k ní musím i přičichnout a vyzkoušet. :D
    keepupwithstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. vonavku použivam,je nadherna iba draha,ak by bola ovela lacnejšia tak zoberiem hned 2

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,
    k té voňavce - firma Magnificora pouze parazituje na opravdových značkách parfémů, jedná se o polskou značku (firma stará tři roky, jediný společník paní Zawada, viz obchodní rejstřík), velice pochybuji, že ji seženete v Sephoře, Marrionnaud apod. Nechci nijak rozporovat, že Vám daná vůně voní, ale pochybuji, že je to něco jiného než syntetická směs v alkoholu (žádný přírodní produkt) její výrobní cena bude tak 50 Kč, zbytek ceny tvoří marže pro prodejce a obchodníka. Nerozumím ochotě vyhazovat 1600 Kč /55 ml za pseudoparfém, když za tuto cenu můžete mít dvojnásobný objem skutečně kvalitní parfémované vody (např: http://www.parfums.cz/armani/acqua-di-gioia-parfemovana-voda-pro-zeny/)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám velmi vytříbený vkus na vůně a musím říct že tuto vůni miluji :D jinou nepoužívám, je ůžasná. Koupila jsem jí někde asi za 300 Kč a litovat toho nikdy nebudu :D Jen jsem nečekala že normálně bude stát 1600 kč :D No beztak se jí nevzdám je ůžasná..

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám velmi vytříbený vkus na vůně a musím říct že tuto vůni miluji :D jinou nepoužívám, je ůžasná. Koupila jsem jí někde asi za 300 Kč a litovat toho nikdy nebudu :D Jen jsem nečekala že normálně bude stát 1600 kč :D No beztak se jí nevzdám je ůžasná..

    OdpovědětVymazat
  15. Humus.

    Mě tím našplíchala paní v obchodě a pak sem asi půl hodiny chodila a otáčela sem se kde se za mnou táhne takovej smrad. Jakmila sem došla domů, tak sem se šla vysprchoat a oblečení šlo do pračky. Musela sem se stydět že to museli dýchat ostatní.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím všechny, pro Magnificoru jsem delší dobu pracoval, znám prostředí, lidi a taky způsoby. Můžu jen říci, že se v celé firmě přepočítává zisk na Zloté a výrobní cena je 43 kč (2 roky zpátky). Cílem je prodat jednu parfémovou vodu, sprchový gel, případně krém za cenu 10 € nebo 250 kč (cílem je denně prodat min. 16 výrobků - při tomto obchodník získá čtvrtinu z celkového prodeje - čím víc prodá, tím větší je podíl, který se může vyšplhat až ke skoro polovině - při prodeji 40 a více kusů v daném dni). Říkám to pouze a jen pro to, abych Vás upozornil na opravdovou cenu (o drahý parfém se rozhodně nejedná). Vůně které si pamatuji, že byly příjemné (sám sem je používal, ikdyž jsem je prodával), jen výdrž je tak 2-3 hodiny (jde to prodloužit a znásobit, když použijete tělový krém a parfém ve stejné vůni), přesto ale výsledek zdaleka nedosahuje kvality pravý eau de parfume. Jestli se vůně líbí, doporučuju nekupovat na internetu, ale u lidí, které potkáte na ulici, případně v obchodě (mají podchycené skoro všechny města ČR and SK), jednak učetříte (asi tak šestinásobně) a jednak aspoň část Vaších peněz zůstane v Česku (provize obchodníka) a hlavně co si budeme říkat za 250 kč ani v takovém objemu nekoupíte ani toaletku v obchodě. Poslední věc, když budete mluvit s nějakým tím obchodníkem zeptejte se jich co to znamená JUICE (firemní heslo), budete překvapeni a oni taky že o tom víte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj přesně.....byli u nás na vsi....nechápu, že chodí dům od domu....vůně nic moc, jasně že mě obstříkali, vydrželo to max 3 hod.....měla jsem kdysi parfém od diora a vydržel 2 dny.....tohle je fakt dost drahá voda d bůh ví jaké to má složení, zda to splňuje nějaká hlediska atd atd

      Vymazat
    2. ano, ano, ano. Včera byli v Brně v Olympii v hypermarketu albert. Dnes máme akci - když řeknete, kdo je na tisícikoruně, dostanete 4 za cenu jednoho (myslím to bylo 1600,-, ale v zahraničí je prodávají za 2500,- jeden), všichni je kupují (ukáží vám i peníze v peněžence), a když odmítnete, tak vám ho vnutí za 300,- (údajně cena pro ně), ale nikomu to nemáte říkat. Nepustí vás ke slovu, hážou vám to do košíku, u toho říkají zadarmo, zadarmo a nakonec 1600,-. Vyhnout se obloukem!!!!!

      Vymazat
  18. http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/domaci/foto-tenhle-parfem-nekupujte-je-nebezpecny.html

    OdpovědětVymazat
  19. Dá se tato vůně ještě někde koupit?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥