Mandlová péče pro citlivou pokožku od Weledy

Není to tak dávno, co jsem psala článek, ve kterém jsem vám představila značku přírodní kosmetiky Weleda a ukázala produkty, které jsem začala zkoušet. Dnes, po několika týdnech poctivého testování, jsem se rozhodla podělit se i s vámi o mé dojmy z těchto produktů.

Konkrétně jsem tedy testovala sprchový krém, tělové mléko a krém na ruce z mandlové řady pro citlivou pokožku. Doma mám ještě arnikový sprchový gel, ale o tom zase až příště :-)


Mandlový sprchový krém na citlivou pokožku (200 ml / 209 Kč)
Jemné rostlinné tenzidy obsažené v tomto sprchovém krému velmi jemně čistí citlivou pokožku. Působí na obnovu lipidů a tím pomáhá udržovat hydrataci pokožky v rovnováze. Vyvážené pH.



Sprchový krém v tubě s jemným růžovým designem se mi zalíbil na první pohled. Konzistence samotného produktu je docela tekutá a má bílou barvu. Problémem se u mě však stala vůně, která v tubě voní moc hezky a nechemicky, ale při napěnění a použití mi najednou začala zapáchat, stala se poměrně dost výraznou a mandle jsem cítila minimálně. Vážně nevím, jak se může vůně takhle změnit, ale zrovna nedávno jsem četla článek u jedné slečny, která měla ten samý problém se stejným zápachem u sprchových gelů Dove, které má většina z nás (včetně mě) v oblibě, takže to bude asi hodně individuální a troufám si říct, že spousta z vás by s ním problém neměla. Já jsem ho kvůli tomu však bohužel nedokázala dál používat. Každopádně během těch asi tří použití jsem v jiném ohledu neměla problém, krém dobře pěnil, pokožku nevysušoval ani nedráždil. Plusem je samozřejmě i velmi dobré složení.



Mandlové tělové mléko na citlivou pokožku (200 ml / 399 Kč)
Tělové mléko s jemnou mandlovou vůní zklidňuje pokožku náchylnou k podráždění a pomáhá redukovat její zarudnutí. Vyvážené pH složení s mandlovým olejem v bio kvalitě poskytuje dlouhotrvající hydrataci, snižuje podráždění a pocity napětí. Posiluje přirozenou ochrannou funkci pokožky a tím ji chrání před působením vnějších vlivů. Mléko se rychle vstřebává, pokožka je po aplikaci hedvábně jemná.





Tělové mléko se nachází v pěkné plastové lahvi s průhledným víčkem a praktickou pumpičkou, která toho vymáčkne vždy tak akorát. Konzistence mléka je opět tekutější a barva mléčně bílá. Vůně je opět docela výrazná a krásně mandlová. Tentokrát už jsem s parfemací žádný problém naštěstí neměla. Mléko se dobře roztírá, je trochu mastnější, takže trvá déle než se vsákne, ale pokožku zanechá krásně jemnou, hebkou a voňavou. Takže i já, lenoch, který se moc nemaže, jsem si tohle mléko dopřávala docela pravidelně a ráda. Složení opět vypadá moc dobře a kromě toho produktu stačí opravdu málo, takže vydrží docela dlouho.



Mandlový krém na citlivou pokožku (50 ml / 229 Kč)
Krém na ruce s obsahem bio mandlového oleje zklidňuje pokožku rukou náchylnou k podráždění, hydratuje ji a snižuje pocity napětí. Posiluje přirozenou ochrannou funkci pokožky a tím ji chrání před působením vnějších vlivů. Krém se rychle vstřebává , pokožka rukou je po aplikaci hedvábně jemná, Vyvážené pH.




Krém na ruce je pro změnu v růžové hliníkové tubičce, která se skvěle hodí do kabelky. Já hliníkové obaly mám moc ráda, takže jsem z něj byla nadšená. Konzistence i barva krému je velmi podobná tělovému mléku, je tedy hodně tekutý a mléčně bílý. Přestože je tak tekutý, tak určitě nemáte za pět minut po namazání pocit, že jste si na ruce nic nedali. Krém hezky (taktéž poměrně intenzivně) voní, dobře se roztírá a zanechává ruce krásně jemné a vyživené. Je opět trochu mastnější a delší dobu se vsakuje, ale zato ruce opravdu krásně vyživí a zhydratuje. Všimla jsem si také zlepšení okolí nehtů, které mívám často suché a popraskané. Složení hezké, takže za mě určitě palec nahoru.



V konečném zhodnocení musím říct, že mě mé první produkty od značky Weleda docela příjemně překvapily, nejvíce jsem spokojena s krémem na ruce, tělové mléko je také moc fajn, jen škoda, že mi nesedl parfemací ten sprchový krém. Každopádně určitě ráda vyzkouším v budoucnu i další z produktů této značky. Nakupovat můžete na oficiálních stránkách nebo zkuste prozkoumat drogerie, kde se tahle značka taky často vyskytuje :-) Produkty jsou sice v o něco vyšší cenové kategorii, ale je to přírodní kosmetika a do té se investovat určitě vyplatí :-)

Nakonec chci ještě moc poděkovat Weledě za poskytnutí produktů k recenzi.


Máte zkušenosti se značkou Weleda? Stalo se vám někdy něco podobného se zápachem u sprchových gelů?

P.S. Nezapomeňte na stále probíhající giveaway!

8 komentářů

  1. Od Weledy jsem ještě nic nezkoušela, ale určitě bych chtěla! Tato řada vypadá dobře, mám moc ráda vůni mandlí) -L

    OdpovědětVymazat
  2. Weledu jsem zkousela ze vzorecku a to sampon a musim rict, ze jsem si ho velice vychvalovala. Tato rada vypada taky dobre, zaujalo me telove mleko.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře! :) Zatím jsem ještě od této značky nic nezkoušela, uvidíme v budoucnu :).

    OdpovědětVymazat
  4. Už dlhšie chcem túto značku vyskúšať :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krém na ruce mám také a je boží!!! Nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí design výrobků, ale nevím no.. pořád mě odrazuje už jenom ten nápis mandle.. :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. líbí se mi design produktů :) značku znám, ale ještě jsem nic nezkoušela, tak to brzy napravím :D

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda toho sprcháču, ale tak možno niekomu inému by vôňou sadol :) Ja mám dermacol višňový a mamine smrdí a mne napríklad vonia :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥