Spotřebováno #1

Tenhle článek jsem plánovala už opravdu dlouho, no zjistila jsem, že za měsíc spotřebuji asi 3 produkty a tudíž by taková měsíční statistika spotřebovaných produktů byla velmi chudá. Nevím jak to dělám, i takový sprchový gel mi vydrží docela dlouho, a to ne že bych se nemyla :-) Za několik měsíců se mi tu však několik prázdných kousků už stihlo nahromadit a tak jsem se rozhodla článek konečně sepsat, abych se těch obalů mohla zbavit.


Konkrétně tu mám 16 prázdných obalů, přičemž vím o jednom kondicionéru, který jsem omylem vyhodila. A také jsem určitě zapomněla schovat pár obalů od kosmetických tamponků. Kromě toho jsem také několik věcí posunula dál, to však do spotřebovaných nepatří :-)


Balea kondicionér Mango + Aloe Vera (cca 30 Kč) - Původně jsem na něj plánovala recenzi, ale nakonec jsem si řekla, že to nechám do spotřebovaných. Tenhle kondicionér mi vůbec nevyhovoval, sice nebyl ani určený na můj typ vlasů, ale byl na můj vkus příliš tekutý a abych cítila ten pocit hladkých vlasů, na který jsem po použití kondicionéru zvyklá, musela jsem ho použít opravdu hodně, takže byl za chvíli pryč. Kromě toho ani moc nepomáhal s rozčesáváním.
Koupila bych znovu? NE

Gliss Kur šampon (+ kondicionér) Oil Nutritive (do 100 Kč) - Obal od kondicionéru jsem bohužel vyhodila, ale s touhle dvojkou jsem byla celkem spokojená a kromě toho šampon krásně voněl. Celou recenzi najdete zde.
Koupila bych znovu? ANO

Pantene Pro-V šampon + 2x kondicionér (do 100 Kč) - Tuhle řadu jsem dostala na testování a nebyla špatná, i když žádný zázrak se také nekonal. Příště bych raději sáhla po verzi Aqua Light. Celou recenzi najdete zde.
Koupila bych znovu? Spíše NE


Dermacol Aroma Ritual belgická čokoláda (cca 60 Kč) - Ze začátku byl super, ale později se mi vůně dost omrzela a přestala se mi líbit. Jinak nebyl vůbec špatný a určitě si koupím i nějakou další verzi, jen tahle vůně mě už neláká. Celou recenzi najdete zde.
Koupila bych znovu? ANO (jinou vůni)

Balea mycí peeling malina (cca 70 Kč) - Tenhle peeling mi vůbec nesedl. Ať už vůní, která je dost chemická, tak tím, že to byl spíše jen mycí gel než peeling a ještě mě vysušoval. Celou recenzi najdete zde.
Koupila bych znovu? NE

Garnier micelární voda (cca 150 Kč) - S touto micelární vodou jsem byla spokojená, dobře odličovala a v očích neštípala. Celou recenzi najdete zde.
Koupila bych znovu? ANO

Adidas Pure Lightness deodorant (cca 80 Kč) - Deodoranty od Adidas mám ráda, hezky voněl a svou funkci plnil, i když celý den nevydržel. Akorát teď preferuji spíše tuhé deodoranty.
Koupila bych znovu? MOŽNÁ


Iseree odličovací tamponky 2x (cca 20 Kč) - Moje oblíbené, za pár korun v Lidlu. Neoddělují se, netrhají, kupuji je stále dokola.
Koupila bych znovu? ANO

Rival de Loop pásky na černé tečky (cca 30 Kč) - Mě na černé tečky moc nepomohly, ale přítel s nimi má na nose problém a má je větší než já a opravdu mu jich dost vytáhly, takže je využívá on.
Koupila bych znovu? NE (akorát pro přítele)

Pearl Drops bělící zubní pasta (cca 70 Kč) - Zahlédla jsem ji za pár korun v Tetě, tak jsem jí vyzkoušela, ale moc mě nenadchla. Je docela tekutá a málo pění. Bělejších zubů jsem si (překvapivě) také nevšimla.
Koupila bych znovu? NE

Signal White Now zubní pasta (cca 70 Kč) - Zaujala mě, jelikož to byla novinka a líbila se mi její modrá barva. Prostě klasická pasta, pěnila dobře a neměla jsem s ní problém :-)
Koupila bych znovu? ANO

NYC korektor (cca 50 Kč) - Když jsem na něj psala recenzi, tak jsem s ním byla kdovíproč spokojená, no teď už mám jiné favority, tenhle korektor trochu zalézal do vrásek, takže se hodí spíše na zakrytí nedokonalostí.
Koupila bych znovu? Spíše NE

Oriflame tyčinka na akné Pure Nature (cca 150 Kč) - Měla jsem ji doma dlouho a nejspíš se už ani neprodává, ale nebyla špatná, pupínky vysušila a urychlila hojení, akorát aplikátor se během používání zašpinil. Celou recenzi najdete zde.
Koupila bych znovu? Spíše NE

Tak to je pro tentokrát všechno a uvidíme za jak dlouho se mi opět nashromáždí dostatek obalů na nové spotřebováno :-)


Máte s něčím zkušenost? Spotřebujete za měsíc hodně produktů?

21 komentářů

  1. S mycím gelem souhlasím, nic moc :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tu micelárku od garnieru miluju, je moje nejoblíbenější :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Jee Balea, jsem hroznej balea člověk :D
    A ten shower gel od Dermacolu.. za mě ne-e-e :)

    OdpovědětVymazat
  4. No veľmi pekná spotreba, oplatilo sa počkať a pomaly to všetko skladovať :) Veľmi rada som si takýto článok u teba prečítala a dúfam, že sa tu ešte niekedy objaví :)
    Donny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě plánuji obaly zase skladovat a uvidíme, kdy toho bude zase dost na článek, jsem ráda, že se ti tenhle líbil ♥

      Vymazat
  5. Mám zkušenost s balzámem od Baley, mě se po něm rozčesávaly vlasy hezky. Pak jsem taky měla garnier micelárku, která byla super. Zrovna dnes jsem byla v Lidlu pro tamponky a neměli tam tohle staré balení, ale mají teď nové, kde je 140 ks za 21,90, takže super úplně :) cena stejná a tamponků je víc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budu muset omrknout i u nás, já mám teď zrovna Bel, tak jsem po nich v Lidlu nekoukala :-)

      Vymazat
  6. Máš to krásne nafotené :) ja mám od Baley momentálne jedno mlieko na vlasy a to robí s mojimi vlasmi totálne zázraky. No predtým keď som mala nejaký kondicionér tak som s ním tiež nebola spokojná :) a tá tyčinka z Oriflame je super, mám ju vo vynovenom vydaní, patrí k mojej každodennej makeup rutine. Akurát veľká škoda že sa ten aplikátor, ako ty píšeš, špiní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu ♥ Právě jsem vůbec nevěděla, jestli se dá ještě sehnat, Oriflame vůbec nesleduji :-) Já mám teď něco hodně podobného od Garnier, účinky v podstatě stejné, ale je to roll-on, takže ta aplikace je mnohem pohodlnější :-)

      Vymazat
  7. Z tvých produktů momentálně používám pasu Signal white now a co mě lákalo je peeling od Baley ale jak píšeš že hodně vysušuje tak nad tím uvažuji jestli jo nebo ne..

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik kosmetiky mám na rok asi :D na tohle moc nejsem, odličuji se tím, co koupí máma, mýdlo je mi většinou jedno, pokud si nekoupím výjimečně nějaké voňavé a pak mi stačí tak pasta, šampon a kondicionér :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem to měla podobně, ale potom jsem se začala o kosmetiku víc zajímat až jsem dospěla k založení tohohle blogu :-)

      Vymazat
  9. Nedělej si s tím hlavu, mně taky většina věcí vydrží několik měsíců, nechápu, jak to dělám :D Pásky od Rival de Loop jsem už chtěla vyzkoušet, tak teda uvidím :) -L

    OdpovědětVymazat
  10. Nejraději mám z produktu baleu,ale garnier také ujde
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda, nějaký peeling od Balei jsem chtěla vyzkoušet a micelárku od Garnier mám v plánu taky kupovat. Šampony od Balei mi docela sedí, ale mám problém s Gliss kur, kdy hned na druhý den mám vlasy mastné. Já ve spotřebě jsem taky lenoch. Moc toho za měsíc nemám, ale snažím se. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea má peelingů určitě více a některé můžou být jistě lepší, ale je pravda, že je v drogerii spousta dalších značek, které dělají i peelingy, takže v nejbližší době neplánuji zkoušet žádný další od Balea :-)

      Vymazat
  12. Ten gél na pleť od Baley som chcela vyskúšať :) Šampony od Pantea som používala :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten sprcháč od Dermacolu mám taky a je to můj nejoblíbenější. Miluju tu vůni, která mě snad nikdy neomrzí. A tu pastu Signal mám taky, už asi třetí balení a je to super. Líbí se mi ta modrá barvička :D :)

    Můj červenec

    OdpovědětVymazat
  14. Sprcháče od dermacolu su najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  15. Micelarni vodu garnier miluji. Sampony balea mi celkem vyhovuji nemam s nimi problem.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon jsem od Balea zatím žádný neměla a klidně bych nějaký zkusila, jen tenhle kondicionér mě zrovna nepřesvědčil :-)

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥