Giveaway #5 Voňavá soutěž o kosmetiku I love... - UKONČENA

Opět tu pro vás mám menší giveaway, takže pokud se vám třeba nepoštěstilo v žádné z adventních a vánočních soutěží, kterých bylo letos všude požehnaně, možná se na vás usměje štěstí v některé novoroční :)

Nejdříve vás jistě zajímá co že vlastně můžete vyhrát :) Jak už název napovídá, jedná se o produkt od mé oblíbené značky I love... prodávané v síti parfumerií Douglas. Konkrétně jsem vám vybrala hydratační mléko na ruce Coconut&Cream. Já sama jsem měla v této vůni sprchový gel a i přesto, že kokosovou vůni příliš nemusím, tak téhle jsem naprosto propadla :) A aby toho nebylo málo, přidala jsem ke krému ještě lak na nehty Sugar Enamel v odstínu 03 Sandstorm od Gabrielly Salvete a druhý Rimmel 60 Seconds by Rita Ora v odstínu 203 Lose Your Lingerie. Samozřejmě nebudou chybět ani vzorečky (například vzoreček sprchového oleje od SebaMedu) a nějaká sladká pochoutka, ale to už se nechte překvapit :)


Povinné podmínky:
  • Sledovat můj blog přes Google Friend Connect (GFC, v pravém menu)
  • Napsat komentář s přezdívkou, pod kterou mě přes GFC odebíráte a jaký je nejvoňavější kosmetický produkt, který jste kdy vyzkoušeli :)
  • Email mi nepište, výherce se bude muset ozvat sám
  • Soutěž platí pro CZ a SK čtenáře

Dobrovolně, za komentář navíc:
  • Sledovat mě na Facebooku (do komentáře napsat přezdívku)
  • Sledovat mě na Instagramu (do komentáře napsat přezdívku)
  • Sdílet GA veřejně na FB nebo blogu (do komentáře napsat odkaz na sdílený příspěvek)

Můžete tedy napsat až 4 soutěžní komentáře. Každý však musí splňovat základní podmínky, jinak jsou ostatní komentáře neplatné

Soutěž probíhá od 31.12.2015 do 31.1.2016. Výherce vyhlásím v následujících dnech a zveřejním ho v tomto článku a na FB, proto ho v těchto dnech doporučuji sledovat. Vítěz bude mít 5 dní na to, aby se mi ozval, jinak vyberu náhradního vítěze.

Všem vám přeji mnoho štěstí a spoustu úspěchů v Novém roce ♥

Výhercem se stává Veronika z blogu enjoylittlecosmetics, které moc gratuluji a prosím ji, aby se mi do pěti dnů (do 11.2.2016) ozvala na email zakov77@seznam.cz nebo do zpráv na FB :)

114 komentářů

  1. Sledujem pod tymto menom :)) najvonavejsi produkt ktory som vyskusala je pravdepodobne sprchac od yves rocher s vonou brazilskej kavy :))

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Caroline
    Není to vyloženě kosmetika,ale momentálně jsem si nejvíc zamilovala parfém Chloé jelikož má neuvěřitelně krásnou vůni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sledujem na fb, vies pod akym menom :)

    OdpovědětVymazat
  4. A aj na insta tiez vies pod akym :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvoňavější je zatím určitě tělový krém od Naturalia s vůní vodního melounu - tomu jsem propadla hned po prvním přičichnutí! :) GFC - Veronica A.

    OdpovědětVymazat
  6. FB - Veronika Adamčíková

    OdpovědětVymazat
  7. Insta - veronika_a__

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Ev.
    Ja som sa ešte v lete zamilovala do vône malinového sprchového gélu od Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Tereza Hájková
    Moje letošní nejvoňavější produkt pro mě se stal šampon Herbal Essences ze Španělska, po kterém vlasy voní ještě dlouho po umytí. Měl vůni zázvoro - banánovo - skořicovou, netypické vůně pro šampon.

    OdpovědětVymazat
  10. Na Facebooku tě sleduji jako Tereza Hájková nebo Terezah-style ( osobní blog )

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Kateřina Výmolová
    Tak mě nejvíc voní balea pěna do koule vanilková :)

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Another Dominika
    Hned mě napadl melounový EOS, co jsem dosala teď k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mne sa vybavil hroznový šampón od Manufaktury :))
    sledujem GFC ako Ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  14. a ešte sledujem aj insta ako lubezna :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvoňavější jsou Aussie šampony, bezkonkurenčně :)
    GFC Michaela Bártová

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, sledujem cez GFC ako Nat. Najvoňavejší produkt sú asi sprcháče od Dermacolu, ten čokoládový ♥

    OdpovědětVymazat
  17. A na insta pod účtom posty_od_naty

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Barborka
    Najvoňavejší produkt, aký som doteraz vyskúšala, je asi levanduľový telový peeling od Sezmaru ♥

    OdpovědětVymazat
  19. GFC - Diary of a Girly Things
    Celá řada s růžovým grapefruitem od Neutrogeny. :)

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Elle Lion
    nejvoňavější produkt pro mě je asi borůvkový eos, voní krásně :)

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji jako Charmedka
    Jen jeden, to je těžký, ale šíleně moc mi voní značka Farmona. Například Tutti Frutti peeling, to je slast.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky, může být těch nejvoňavějších produktů víc? Napadly mě hned dva a to sprchový gel brazilská káva Yves Rocher, to je panečku něco! Voní jak čerstvě uvařená káva a ještě k tomu to i provoní koupelnu, takže každý pozná, jaký je tvůj sprchový gel. A druhý nejvoňavější produkt je body scrub od Zoelly z její letní kolekce Tutti Fruity!
    GFC - Markéta Štefková

    OdpovědětVymazat
  23. sleduji na gfc jako caty.
    a na instagramu jako linda.kolarova
    to bude asi sprcháče od Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
  24. sleduji na gfc jako caty.
    a na instagramu jako linda.kolarova
    to bude asi sprcháče od Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Terka Černá
    Pěny do koupele od Avonu ♥

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Ella88
    Nejvoňavější produkt? Tak to fakt nevím, jaký vybrat. Ale nedávno jsem si pořídila šampon od Avonu s vůni vanilky a hrušky a voní to přímo božsky

    OdpovědětVymazat
  27. Krásná GIWEAWAY,to mléko jsem měla a je božské :) Nejvoňavější produkt pro mě je asi od Dermacolu sprcháče a krémy :) A přesně to bude asi belgická čokoláda:)
    GFC-Rozálie Metelková

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  28. Facebook-Rose Metelková
    GFC-Rozálie Metelková

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  29. Facebook-Rose Metelková
    GFC-Rozálie Metelková

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: marmaloyd
    Najbožskejšia vôňa bola v čistiacom géle od Salcury. Taká výrazná, priam na zjedenie, ešte mi aj pripomínala dávno minulé detské roky. Proste nostalgia.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky, pod GFD sleduji jako Sarka U., nejvoňavější produkt, jaký jsem v poslední době vyzkoušela, byl sprchový gel Arnika od Weledy.

    OdpovědětVymazat
  32. Sledujem ako Alex B
    Najviac sa mi páči vôňa Pusy Deluxe: Sugar Cat :)

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduju jako cottonlatte
    nejvoňavější je asi balzám eos nebo nějaký sprcháč z yves rocher :)

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduju jako cottonlatte
    nejvoňavější je asi balzám eos nebo nějaký sprcháč z yves rocher :)
    taky na fb jako Laura Kratochvílová

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: Lenka Koubová
    Já mám ráda voňavou řadu od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  36. gfc : simona sakacova
    najvonavejsie co som kedy vyskusala je eos :)

    OdpovědětVymazat
  37. GFC: vaja vaja
    Ja mám najradšej moju voňavku Little Black Dress od Avonu:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  38. FB: SimonaBelasa
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: Fancy SS
    Když nepočítám parfémy tak mě osobně hodně voní vanilková pěna do koupele od Baleii, koupel s ní je prostě nepopsatelná.

    OdpovědětVymazat
  40. GFC - Lucie Meluzínová
    Těžká otázka... ale asi krém na ruce od Essence, voní jako třešně a kokos, té vůně se prostě nemůžu nabažit *_*

    OdpovědětVymazat
  41. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    Musím říct, že nad tímhle nemusím vůbec přemýšlet - nejvoňavější kosmetika, kterou jsem vyzkoušela je rozhodně řada Aroma rituals od Dermacolu, vyzkoušela jsem opravdu hodně sprchových gelů z této řady a pár tělových krémů a všechny vůně voní naprosto dokonale♥ :)

    OdpovědětVymazat
  42. Double.CLaire
    sprechové gely od dermacolu:))))

    OdpovědětVymazat
  43. na instagramu jako @greiplovaklara

    OdpovědětVymazat
  44. Přes gfc Tě sleduji jako Radka úžasňáková
    Nejvoňavější kosmetiku, co jsem kdy vyzkoušela je řada Aroma Rituals od Dermacolu. Všechny vůně miluju a mám jich doma v zásobě asi deset :D Jsou opravdu úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  45. FB-Radka majchráková (sleduju tě už dlouho :))

    OdpovědětVymazat
  46. na instagramu tě sleduji jako Radula_Majchrak :)

    OdpovědětVymazat
  47. Krásná giveaway, a já kokosovou vůni právě miluji! :) GFC: Patricie Houžvová a co se týče nejvoňavějšího kosmetického produktu, bude to šampon Aussie miracle moist, nádherná snad žvýkačková vůně :) Hodně štěstí do Nového roku!

    OdpovědětVymazat
  48. GFC Nikola Orechovská
    veľmi pekná GA, ani s jedným produktom nemám skúsenosti :) najviac mi voňala kallos banánová maska na vlasy, odporúčam :)

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: ZuZu
    naposledy som vyskúšala čistiace mydlo Carbon od slovenskej značky Soaphoria

    OdpovědětVymazat
  50. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Mě voní vše s kokosem :-)

    OdpovědětVymazat
  51. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Mě voní vše s kokosem :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj,
    sleduji tě jako KačaVal
    Tak to je úžasná Giveaway. Moc děkujeme <3 Nikdy jsem od značky I love nic nyvzkoušela a krémy na ruce spotřebovávám hodně, tak by se mi fakt hodil :) Sugar Laky od GS naprosto miluju. Nádherně mi zpevní nehty a pak se mi nelámou a navíc nádherně vypadají :) Druhý lak od Rimmelu má nádherný odstín, takový ještě nemám :) A vzorečky mám hodně ráda :) Nejvoňavější produkt byl asi sprchový gel, který dostala kdysi mamka od známé. Nikomu z rodiny nevoněl, jen mě :D Absolutně nevím jak se jmenoval, jen že byl z rakouska a měl modrý pruhovaný obal. Naprosto nádherná vůně. Jinak co mi taky hodně voní jsou sprchové gely z řady Aroma Ritual od Dermacolu. Hlavně vůně Black Cherry :)

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduji tě i na fb jako KačaVal :)

    OdpovědětVymazat
  54. Sleduji tě i na instagramu, ale ten veřejně bohužel nesděluji. Snad bude stačit /katerina.z......) v případě výhry určitě napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  55. sdílím :)
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100010271800547

    OdpovědětVymazat
  56. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. GFC jako Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  59. Inst jako lencakl
    Nejvonavější produkt jsem dostala k Vánocům od mé sestry, je to krém na ruce od Oriflame jablko se skořicí. Ale musím říct, že já takto navoněné výrobky moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  60. Nejvoňavější asi kokosový a melounový tělový krém od Balei, sice kvalitativně stály za nic, ale ta vůně :3 A z parfémů miluju Coco Mademoiselle :)
    Sleduju přes gfc pod svým jménem.

    OdpovědětVymazat
  61. Za mě jsou nejvoňavejší produkty od Balei a hodně mi voní i Dove (hlavně ta jejich nová kolekce derma spa), sleduji GFC pod svým jménem

    OdpovědětVymazat
  62. a nic mi neuteče ani na facebooku, také pod jménem Klára Komrsová

    OdpovědětVymazat
  63. GFC slovakovairca95
    Nejvoňavější produkt Sprchový gel Aroma rituals Dermacol vůně vodní meloun.

    OdpovědětVymazat
  64. GFC Genevra. Nejvoňavější produkty jsou všechny od Balei. Ještě jsem od nich neměla nic, co by mi nevonělo. :-)

    OdpovědětVymazat
  65. GFC: Amaemi Amaen
    Asi sprcháč od Dermacolu :D
    instagram: ami.amaemi

    OdpovědětVymazat
  66. GFC: Amaemi Amaen
    Asi sprcháč od Dermacolu :D
    instagram: ami.amaemi

    OdpovědětVymazat
  67. GFC: Swea Wialt
    Nejlepší voňavý produkt byl melounový balzám na rty z Rossmanna :-).

    OdpovědětVymazat
  68. Veľmi pekná GA
    sledujem cez GFC ako Suzzie
    PS: Pozývam ťa tiež do mojej GA :)

    BIG PINK GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  69. Veľmi pekná GA
    sledujem cez GFC ako Suzzie
    PS: Pozývam ťa tiež do mojej GA :)

    BIG PINK GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  70. GFC Wikira
    nejvoňavější výrobky, co jsem vyzkoušela jsou od Lush, hlavně jejich bomby do koupele a sprcháče. No a pak ještě můj parfém, ale to by mohl napsat každý :-)

    OdpovědětVymazat
  71. sledujem ako L :)
    l.clavel@azet.sk
    mám veľmi rada sprchovacie gély Balea, väčšinou sú to veľmi príjemné vône, neviem si vybrať len jednu :)

    OdpovědětVymazat
  72. gfc: Vendula Mikulková
    hmm, nejvoňavější produkt... nejdříve mi v hlavě vyskočily výrobky od Lush a také šampon od aussie

    OdpovědětVymazat
  73. Sleduji pod tímto jménem :)
    Nejvoňavější produkt si asi nevybavím, ale nejraději mám ty, co jsou cítit bylinkama :)

    OdpovědětVymazat
  74. sledujem cez GFC: Lucia Balintová
    Najvoňavejší produkt, ktorý som kedy použila bol sprchový gél od Fa Pink Passion.

    OdpovědětVymazat
  75. GFC: Veronika Čechová
    Nejvoňavější byl pro mě asi Let the good times roll z Lushe :)

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj, nejvoňavější produkt, který jsem kdy měla byl tělový krém od Lush Creme Anglaise, voněl naprosto dokonale. A teď mu začíná šlapat na paty jejich sprcháč Rose Jam:)
    GFC: Anežka Koroze

    OdpovědětVymazat
  77. a ještě jeden komentář za FB Anežka Koroze

    OdpovědětVymazat
  78. a poslední za sdílení na Anežka Koroze FB: https://www.facebook.com/anezka.polakova.18

    OdpovědětVymazat
  79. GFC: ZdeňkaM
    Mě nejvíc voní šampóny od Balei. :)

    OdpovědětVymazat
  80. najvoňavejší je učite krém marakujovy od lambre <333
    gfc tento ucet

    OdpovědětVymazat
  81. Super! :) Hlavně věci od I♥ miluju, měla jsem od nich právě sprchový gel také s vůní kokosu a bomba :3 úplně nejvoňavější snad ani nevím, voní mi moc produktů :D
    GFC, FB: Šárinka Dvořáčková
    IG: cherrynqa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥