Univerzální tradiční Skinfood od Weledy

Taky se vám někdy stane, že když si pořídíte výrobek, který je příliš všestranný, tak nakonec nesplňuje ani jednu svou funkci na 100%? Mně se to už párkrát stalo, ale naštěstí to rozhodně neplatí u krému, o kterém bych vám dnes ráda něco řekla.


Jedná se o univerzální výživný krém Skinfood od značky Weleda, který je na trhu již celých 90 let. Krém slibuje hojivé a regenerační účinky, pomáhá při malých poraněních a je vhodný na velmi suchou pokožku, která se často vyskytuje například na loktech nebo chodidlech.

Krém o objemu 75 ml se nachází v hliníkové tubičce, které jsou pro Weledu již typické a u mě rozhodně vítané. Celý obal se nese v zeleném designu s bílým šroubovacím víčkem. Krém je poměrně dost mastný a hutný se sladkou bylinkovou vůní.


Já jsem krém nejdříve vyzkoušela na nohy, kde jsem si ho okamžitě zamilovala. Suché paty byly již po jednom použití mnohem jemnější a pokožka byla vyživená. Jelikož je krém ale poměrně mastný a hutný, je nutné počítat s tím, že se bude déle vstřebávat. Dokonce i přítel si tento krém na suché nohy velmi oblíbil. Hravě zvládne vyživit i suché ruce, lokty nebo kolena. Pokud trpíte na suchou pleť a máte na noc rádi výživnější krémy, tak se krém může stát skvělým pomocníkem i namísto nočního krému. Má však trochu výraznější parfemaci, která by někomu při použití na obličej mohla vadit. Také bych kvůli jeho hutnosti nedoporučovala krém používat na obličej příliš pravidelně, já ho střídám s jinými produkty, aby se mi nezačaly tvořit pupínky.


Krém se mi stal opravdu nepostradatelným společníkem a už teď mám další balení v zásobě. Pokud byste chtěli krém vyzkoušet, na eshopu weleda.cz ho seženete za 249 Kč, což je sice trochu vyšší cena, ale krému stačí jen málo a tak vydrží poměrně dlouho. Pokud si nejste jistí, tak si můžete na zkoušku objednat i menší 30 ml balení za 149 Kč.


+
praktické balení
stačí málo, dlouho vydrží
příjemná vůně
univerzální použití
skvělý na suchá místa

-
delší vstřebávání

Hodnocení: 9/10

Děkuji zastoupení Weleda za poskytnutí produktu k recenzi.


Máte zkušenosti s tímto krémem? Jaký máte názor na univerzální produkty? Máte svůj oblíbený?

13 komentářů

  1. Tento jsem neměla, ale něco bych od této značky ráda vyzkoušela :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten by se mi hodil na nohy a ruce na noc :) Celou dobu jsem žila v tom, že moje oříškové máslo Balea je relativně nechemické a nesilikonové, a teď, když jsem skoro u dna, mě napadlo přečíst si složení a je v tom dimethicone. Funguje sice fajn, ale prostě se přes to nějak nemůžu přenést, a to nejsem zatížená na přírodní kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálne má moja zvyčajne mastná pleť suché obdobie, myslím si že tento produkt by sa mi zišiel :) Vďaka za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento krém jsem měla (už dvě balení) a mám ho moc ráda, je to klasika :). Ale jsou produkty, které mám mnohem raději, to nepopírám :).

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to skvěle! :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Já zatím, co jsem měla univerzální krémy, tak jsem byla spokojená, stejně jsem si pak ale našla jednu část těla, kam jsem krém aplikovala nejčastěji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ho miluju! Když jsem na cestách, je to pomocník, kterým se můžu namazat na noc, odlíčit v případ nouze, namazat si s ním ruce, lokty cokoliv. Je to moje stálice ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. S Weledou nemám žádné zkušenosti, ale docela by se tento krém hodil. :-) Delší vstřebávání by mi vůbec nevadilo.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. S weledou nemám žádné zkušenosti, ale produkt vypadá fajn, jen by mě asi mrzelo to delší vstřebávání.. většinou chvátám D: :)
    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovědětVymazat
  10. Značku znám, ale tento krém jsem nezkoušela. Třeba na něj někdy dojde řada. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Produkt také teď testuji, ale musím říct, že mi vůbec nesedla jeho vůně :( Ale s výsledky jsem spokojená. Každopádně nedokážu si představit, že bych si s ním mazala obličej.


    Weleda | Rodinný set tradičních výrobků

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥