Giveaway #9 Sladká soutěž o kosmetiku Bodyfarm - UKONČENO

Ahoj! Ještě než se pustím do psaní nového článku, mám tu pro vás jeden kratší, ve kterém si budete moci zasoutěžit o některé produkty značky Bodyfarm, o které jsem se zmiňovala v článku Poznej novou kosmetiku a docela vás tam zaujala, tak snad vás giveaway potěší.

Jinak bych vám ráda ještě oznámila, že jsem si založila nový Instagram, který je určený speciálně pro blog, abych tím zbytečně nezahlcovala svůj osobní účet, kde mě sledují i lidé, které blog zrovna nezajímá nebo ani neví, že nějaký mám. Budu tedy moc ráda pokud mě budete sledovat, najdete mě tam jako lovelyimperfections_blog. Já si tak díky tomu na novém účtu alespoň přidám i vaše blogy. Samozřejmě budu ráda, pokud budete sledovat nadále i můj osobní účet, ale není to nutnost.


A teď už k samotné giveaway. Jak jsem již psala, budeme soutěžit o produkty značky Bodyfarm, o které se víc můžete dozvědět zde. Konkrétně se jedná o tělové mléko s vůní Cocoa Cookies, neboli kakaové sušenky, a o tuhé mýdlo s vůní Dark Chocolate, neboli hořká čokoláda.


Povinné podmínky:
  • Sledovat můj blog prostřednictvím Google Friend Connect (Pravidelní čtenáři, napravo v menu)
  • Napsat komentář s přezdívkou, pod kterou mě na GFC sledujete a jaká je vaše oblíbená sladkost
  • Nezapomeňte v komentáři také zanechat svůj e-mail
  • Soutěž platí v rámci ČR a SR

Byla bych také moc ráda, pokud by výherce byl ochotný po vyzkoušení publikovat recenzi o těchto produktech na svůj blog. Vybrala jsem tyto produkty v rámci snahy o rozšíření spektra recenzí, aby se na blozích stále neobjevovalo to samé, ale i něco nového a neokoukaného. Samozřejmě tím nechci vyřadit někoho, kdo tuhle možnost nemá, tam by mi stačilo, kdyby mi alespoň dal poté vědět na e-mail, zda mu produkty vyhovují apod. :) Tak mi na to můžete napsat svůj názor, zda byste byli ochotní či ne, apod. I pokud blog máte, není to žádná povinná podmínka.

Dobrovolně, za komentář navíc:
  • Sledovat mě na Facebooku (do komentáře napsat přezdívku)
  • Sledovat mě na NOVÉM Instagramu (do komentáře napsat přezdívku)

Můžete tedy napsat až tři soutěžní komentáře. Každý však musí splňovat základní podmínky, jinak jsou ostatní komentáře neplatné!

Soutěž probíhá od 19.8. do 19.9.2016. Výherce vyhlásím v následujících dnech a ozvu se mu na e-mail. Jméno výherce také uvidíte v článku na FB a zde, v tomto článku.

Všem vám přeji mnoho štěstí! ♥


P.S. Pokud zapomenete do svého komentáře něco připsat, prosím, smažte ho a odešlete znovu, neodpovídejte na něj. Mě to potom ruší číslování a stěžuje vyhodnocování. Děkuji!

Výhercem soutěže se stává Naire S., které moc gratuluji a můžeš ode mě co nevidět očekávat email :)

96 komentářů

  1. Anna Cecoi
    anna.cecoi@seznam.cz/ anja.cecoi@gmail.com
    IG anyuta_ce

    Čokolááááda! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Anna Cecoi
    anna.cecoi@seznam.cz/ anja.cecoi@gmail.com
    IG anyuta_ce

    Čokolááááda! :-))

    OdpovědětVymazat
  3. sledujem ako Veronika Baginová
    veo.baginova@gmail.com
    MakeUpByVeo

    a najradšej mám tiež čokoládu, horkú s malinami :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Another Dominika
    Ze sladkostí mám asi nejradši Snickersky, ty jsem schopná jíst pořád a stejně se jich nikdy nepřejím :D A pak miluju oříškové čokolády :)
    anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. FB: Dominika Šebelíková
    anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Instagram: another.dominika
    anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Šumivé bonbóny

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Moje oblíbená je čokoláda a to pčímo Milka, nebo studentská pečeť :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Michaela Barthová
    Oblíbená cukrovinka je opravdu dobrá smetanová zmrzlina :-)
    Recenzi bych na blog určitě naosala.
    Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já čokoládu naprosto miluju :) Naopak nikdy jsem neměla ráda bonbony nebo lízátka. A z těch větších sladkostí ovocné dortíky se želé :) Sleduju přes GFC jako NaireS. Recenzi bych rozhodně napsala, samotné by se mi hodilo něco, o čem psát :D
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Instagram: naire.s
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Já si na sladké potrpím spíše jen v kosmetice, ale čím nepohrdnu je oříšková čokoláda. :)

    OdpovědětVymazat
  13. FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Mirka Škampová
    Mě potěší sušenka Mila :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Mirka Škampová
    Mě potěší sušenka Mila :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC slovakovairca95
    Já miluji karamelovou čokoládu lindt.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. FB Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju čokoládu, i když si ji pořád zakazuju...stejně nikdy neodolám!
    Sleduji jako Simona Stupenova
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Já už od mala nedám dopustit na Lentilky, ani po těch letech se u mě nic nezměnilo a je to pořád moje nejoblíbenější sladkost. :)
    GFC: Martina Slancová
    mail: slancova.m@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC - Lucie Kohoutová
    email: lucie.kohoutova16@seznam.cz
    Vím, že moje odpověď na to, jaká sladkost je moje oblíbená, bude naprosto neoriginální, ale já prostě miluju čokoládu. :D Nejlépe Milku. To je moje nejvíc oblíbená sladkost.

    OdpovědětVymazat
  21. FB - Lucie Kohoutová
    email: lucie.kohoutova16@seznam.cz
    Vím, že moje odpověď na to, jaká sladkost je moje oblíbená, bude naprosto neoriginální, ale já prostě miluju čokoládu. :D Nejlépe Milku. To je moje nejvíc oblíbená sladkost.

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherná soutěž, značku vůbec neznám, takže super.
    Sleduji jako Charmedka
    Budu se opakovat po většině, ale miluji čokoládu. Nejlépe Milku a Ritter sport. Jo a vlastně také zbožňuji Nutellu a marcipán <3
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Fb Beauty of pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Klára Odehnalová
    Nejoblíbenější sladkost? Asi tvaroh s grankem, jestli se to počítá. :D
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. FB: Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji jako Claire přes GFC.
    mail je: crazygingersdiary(at)gmail.com
    A ó ano. Čokoláda je mým největším hříchem. Není nic, čemu bych více podléhala! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Na Fb sleduji jako Crazy Ginger's Diary ;-)

    OdpovědětVymazat
  28. A na insta jako Claire_cosmetics_lover ;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Oblíbená sladkost? No jasně že čokoláda ;) Ale ideálně ve formě zmrzliny xD Ba ne,... jsem závislá na cukru, vážně se s tim snažim bojovat, ale ta zmrzlina... ach... :D
    GFC: Aileen A
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. IG: papamlowcarbpapu
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. FB: Lucia Lucielle
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Čokoláda. :)

    OdpovědětVymazat
  33. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Miluji čokoládu, ale kvůli postavě a pleti se jí snažím vyhýbat. Ale někdy neodolám :-D Tak si jí alespoň občas nahrazuji hořkou vysoko procentní čokoládou a nebo právě kosmetickými produkty s vůní čokolády, ach ta vůně.. Tvůj krásný blog sleduji jako Nela Agáta Procházková.
    Kontaktní e-mail: cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Přidávám druhý komentář, jelikož tě sleduji na facebook stránce jako Nela Agáta Procházková :)

    OdpovědětVymazat
  36. A do třetice výhry, nebo ne výhry přidávám svůj třetí komentář :-D Na instagramu tě sleduji jako @cumanelka.

    OdpovědětVymazat
  37. GFC: Janet Sonrisa
    Já miluji jedině hořkou čokoládu, moc nemusím mléčnou ani bílou, ale tu správnou hořkou ♥ Nezmiňuji čokoládu proto, že jde zrovna o čokoládovou Giveaway, ale tak to prostě je. :)
    zaneta.sonrisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Jééj, super GA, ak by som mala to šťastie, určite by som potom napísala recenziu :)
    Sledujem ako Nikuš Semancová
    mail: nikussem@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. FB: Zdeňka Skopalová
    e-mail: zdeni.skopalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: Zdeňka Skopalová
    e-mail: zdeni.skopalova@gmail.com

    Miluju oříškovou zmrzlinu :)

    OdpovědětVymazat
  41. Instagram: Zdeňka Skopalová
    e-mail: zdeni.skopalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. gfc Aelin
    cokoladu milujem to by bolo fakt super :)
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Terka Černá
    Bílá a některá mléčná čokoláda. Rafaelo ♥
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Gfc Danka Krnáčová
    Čokoláda a zmrzlina.
    E-mail dankamamdarinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Nechvatalova9
    E-mail: Nehchvatalova9@seznam.cz
    Nevím, zda se to mezi sladké počítá, ale řekla bych, že ano, přece jenom je to sladké =). Mám slabost pro panna cottu, rafaelo a Kinder Bueno.

    Pokud se na mě usměje štěstí, ráda se podělím o recenzi na blogu. Pro mě jsou tyto produkty novinkou, takže skvělý výběr! :)

    OdpovědětVymazat
  46. Jůůů:)
    GFC: Renata Okáčová
    mail: reninan@seznam.cz
    Toblerone :33
    blog mám ale takový +- skoro na něj nechodím, ale jestli by to pomohlo určo nějakou tu recenzi zveřejnit můžu:)

    OdpovědětVymazat
  47. Fb: Renata Okáčová
    mail: reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Péťa Stenzelová
    mail: p.stenzelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Miluji hořkou čokoládu. když se k tomu přidají různé druhy oříšků a ovoce, jsem v nebi :D
    GFC Klára K
    tvorilka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: Betty Neznámá
    Totálně miluji pistáciovou zmrzlinu, ale neodolám ani hořké čokoládě :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. + Instagram: ablog___
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Hodně zajímavá výhra :)
    GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz
    blog na recenzi bohužel nemám :/

    OdpovědětVymazat
  53. FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ig: klarazakova99
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Sleduji jako Kris Týnka
    má nejoblíbenější sladkost není jen jedna, ale je to čokoláda, karamel a cukrová vata :)
    email: Kristynaslapakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. sledujem ako L :)
    l.clavel@azet.sk
    ja mám rada skoro všetko, čo je sladké, ale tak karamelové veci sú naj :)

    OdpovědětVymazat
  57. Úžasná soutěž! Moc ráda se zúčastním. Moje nejoblíbenější sladkost je med! I když to doslova sladkost není, vždy si pochutnám. :)
    Sleduju tě přes Facebook - Michaela Machalíková
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Úžasná soutěž! Moc ráda se zúčastním. Moje nejoblíbenější sladkost je med! I když to doslova sladkost není, vždy si pochutnám. :)
    Sleduju tě přes GFC - Michaela Machalíková
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. GFC: Adie
    adelreznickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. GFC: Natalie D.
    112Natty112@gmail.com
    Moje oblíbená sladkost? Určitě cookies a čokoláda (jsem vegan, takže bez mléka a vajíček :D).

    OdpovědětVymazat
  61. GFC: Šárka Neškudlová
    sarka.neskudlova@seznam.cz
    Oblíbená sladkost je jednoznačně čokoláda, miluji čokoládu! Obzvlášť jednu americkou čokoládu, jmenuje se HERSHEYS, je to bílá čokoláda a v ní jsou malé cookies. Mňam! Také mám ráda takovou sladkost, jmenuje se NERDS a to jsou malé kyselé a barevné bombónky :)

    OdpovědětVymazat
  62. + Facebook: Šárka Neškudlová

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji jako Ell Rosen
    Nejoblíbenější sladkost je čokoláda. :D
    mail: Alisce@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. GFC + FB: Barbora Bačíková
    insta: barborka_b.95
    bacikova.b@gmail.com
    Najobľúbenejšia sladkosť sú určite sušené maliny v horkej čokoláde :)

    OdpovědětVymazat
  65. GFC + FB: Barbora Bačíková
    insta: barborka_b.95
    bacikova.b@gmail.com
    Najobľúbenejšia sladkosť sú určite sušené maliny v horkej čokoláde :

    OdpovědětVymazat
  66. GFC + FB: Barbora Bačíková
    insta: barborka_b.95
    bacikova.b@gmail.com
    Najobľúbenejšia sladkosť sú určite sušené maliny v horkej čokoláde :)

    OdpovědětVymazat
  67. Nádherná soutěž, miluji voňavou kosmetiku a navíc, když je i přírodní, je to plus. Parfémovaná kosmetika je většinou plná chemie. Není to úplně sladkost, ale spíše slanost, jsem závislá na zeleninových chipsech Tretter´s a také na všem, kde je kokos:-)
    GFC a FCB jako Pavla Kopuletá


    Také tě zvu na svoji soutěž o balíček kosmetiky
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  68. Tak to jekrásná giveawy :) Jinak blog nemám, ale můžu napsat názor do mailu :)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz
    insta: aaudryl
    fb: Andrea Lekesova

    OdpovědětVymazat
  69. GFC: Katarína Sládečková
    e-mail: sladeckova219@gmail.com

    Priznám sa, že čokoládovú edíciu mám vždy veľmi rada a vždy ju ovoniavam a milujem :D Ale Bodyfarm som ešte nemala

    OdpovědětVymazat
  70. gfc nikola benko
    n.princess@azet.sk
    jaaa milujem najviac teray novvy snickers :D ten biely
    a blog mam www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj :)
    Môj email je gabianka554@gmail.com , gfc Anonym Girl a naozaj by som bola rada ak by som vyhrala. Raz som si kúpila na Ukrajine čokoládový sprchový gél a bol SUPER. No a zo sladkostí mam rada cukríky a občas čokoládu :D :) Ale čokoládové vône mam velmi rada.

    OdpovědětVymazat
  72. GFC Veronika K
    verun33ka@seznam.cz
    sladkost? jednoznačně čokoláda ♥
    FB Veronika Ka
    insta verun333
    klidně bych mohla napsat recenzi na instagram, protože blog nemám :)

    OdpovědětVymazat
  73. GFC Veronika K
    verun33ka@seznam.cz
    sladkost? jednoznačně čokoláda ♥
    FB Veronika Ka
    insta verun333
    klidně bych mohla napsat recenzi na instagram, protože blog nemám :)

    OdpovědětVymazat
  74. GFC Veronika K
    verun33ka@seznam.cz
    sladkost? jednoznačně čokoláda ♥
    FB Veronika Ka
    insta verun333
    klidně bych mohla napsat recenzi na instagram, protože blog nemám :)

    OdpovědětVymazat
  75. GFC Růží J.
    ruzi.j@email.cz
    a ze sladkostí mám nejraději milu, té se nikdy nepřejím :)

    OdpovědětVymazat
  76. GFC: Monnie Gawlasová
    email: monikagawlasova@gmail.com
    Jinak moje oblíbená sladkost je burákové máslo pokud se to tak dá počítat) a jestli ne, tak je to zaručeně domácí musli nebo vysoko procentní čokoláda!:)

    OdpovědětVymazat
  77. FB: Monika Gawlasová
    email: monikagawlasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Ahojky..

    Tak o tuhle vonavou kosmetiku si rada zasoutezim, clovek pri ni bude mit co delat, aby ji nesnedl..

    U nas je nekolik oblibenych sladkosti..

    Musime mit doma arasidovou nugetu, gumove medvidky, v lete vzdy nadelam zmrzlinove nanuky z jahod na celou zimu, ale take mame radi ovesne kase s arasidovym maslem a ovocem..To jsou takove ty kupovane veci...

    Ale co u nas opravdu frci je domaci medovnik..Ten pecu pravidelne a beda mi, pokud doma neni a pan domaci ma chut.. Dokaze byt tak otravny, ze se to neda vydrzet, az se radeji zvednu a upecu ho.. Mlsny chlap je jeste horsi nez prave probuzena zena..

    Blog nemam, ale rekla bych, ze bych byla schopna napsat recenzi na tyhle cokoladove radosti..

    Sleduji jako Ve Mu
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Sleduji jako Ve Mu
    email: v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    nejoblíbenější sladkost? lízátko :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  81. GFC: Veronika Čechová
    veru.cechova@gmail.com

    Miluju čokoládu, nejlépe s vyšším obsahem kakaa. Škoda jen, že když si jí dopřeju moc, tak mám potom migrénu, tudíž se musím krotit :)

    OdpovědětVymazat
  82. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova.seznam.cz
    opravdu krásná soutěž ♥ miluji mléčnou čokoládu, podle mě klasika ,a le je to ta nejlepší ♥♥

    OdpovědětVymazat
  83. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova.seznam.cz
    opravdu krásná soutěž ♥ miluji mléčnou čokoládu, podle mě klasika ,a le je to ta nejlepší ♥♥

    OdpovědětVymazat
  84. Je mi jasné, že nevyhraju, ale mýdlo si zkusím pořídit i tak. Vypadá dobře a dostala jsem z něj hroznou chuť na čokoládu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥