Nákupy a novinky #19 Září 2016

Ahoj! Po měsíci tu máme další nákupy a novinky, které jsou na kosmetiku opravdu velmi chudé, na druhou stranu jsem si to vynahradila v oblasti oblečení, kde je kousků naopak celkem dost. Už bylo prostě potřeba nakoupit i nějaké oblečení a ne jenom kosmetiku. Snad vám to nebude vadit a nákupní článek si i tak užijete.


Jako první ale začneme jediným kosmetickým balíčkem, který mi tento měsíc přišel a to konkrétně s produkty od značky Weleda. Už se těším, až vyzkouším ratanhovou zubní pastu, šalvějový balzám na dásně a růžový oční krém.


Ještě než přejdeme k oblečení, tak bych vám ráda ukázala servírovací stolek do postele, který využívám nejen na jídlo, ale hlavně na notebook, když na něm pracuji v posteli nebo když jsem teď byla nemocná. Je to pohodlnější a počítač se zároveň tolik nezahřívá jako když ho máte položený přímo na posteli. Pořídila jsem ho v Lidlu, ale vůbec si teď nepamatuji kolik stál, no určitě to bylo mezi 200 a 300 Kč.

Teď už ale k oblečení. S tím jsem při focení vždycky měla problém, abych to nafotila nějak hezky a zároveň jste dostatečně viděli, jak daná věc vypadá. Tentokrát jsem se rozhodla jednotlivé kousky poskládat do outfitů a fotit je přímo na sobě. Sice to byl se samospouští trochu boj, takže výsledná kvalita není nic extra, ale nakonec to dopadlo celkem dobře. Určitě mi dejte vědět, zda vám focení oblečení na sobě připadá lepší než na ramínku nebo jen tak někde položené.

Asi se nebudu k jednotlivým kouskům nějak rozepisovat, většina věcí je z letních výprodejů za boží ceny a sama jsem byla po dlouhé době s nákupy spokojená. Pokud by to někoho zajímalo, tak jsem byla v Pardubicích.

šaty: Terranova, 199 Kč

šaty: New Yorker, 299 Kč

tričko: New Yorker, 89 Kč
šortky: New Yorker, 89 Kč

(ksichty neumím, ale bohužel to byla jediná nerozmazaná fotka)
kimono: Terranova, 69 Kč

tričko: New Yorker, 89 Kč
vesta: New Yorker, 89 Kč

sukně: New Yorker, 139 Kč

tričko: New Yorker, 89 Kč
kalhoty: New Yorker, 89 Kč

tričko: New Yorker, 109 Kč
šortky: New Yorker, 89 Kč

kardigan: Vietnamci, cca 250 Kč

tílko: Terranova, 29 Kč


Pořídili jste si něco v letních výprodejích vy? Koupili jste si už nějaký podzimní kousek?

16 komentářů

  1. Produkty od Weledy vypadají moc krásně, ta značka mi vyhovuje :) No a fotky oblečení na tobě jsou určitě plus, navíc seš strašně krásná a co bych dala za tvoji postavu!!! :D :))

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ❤ Ale já mám spíš takovou klučičí postavu a nezpevněnou (jó, musim konečně začít cvičit :D), takže není zas tak o co stát a kromě toho zrovna ty žádnou změnu nepotřebuješ :-) ❤

      Vymazat
  2. Jé, produkty od Weledy vypadají krásně! Moc se těším na recenzi :) Oblečení na tobě vypadá krásně, máš dokonalou postavu, co já bych za ní dala :) Moc se mi líbí hned ty první šaty a ten cardigan :) Jinak ta blond ti strašně moc sluší! Vypadáš krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten stolek je super, nějaký bych také ocenila :D jinak hezké oblečení :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Z oblečení se mi moc líbí ty první šaty a kardigan od Vientamců :) A i ta Weleda vypadá skvěle, musím si od té značky už konečně něco koupit, což tvrdím už strašně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to koukám, takové krásné ceny ! :) To bych tež využila! :) Jinak ten stolek by se mi také hodil
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Oblečenie vyzerá super a za naozaj skvelé ceny :) Mňa najviac očarilo kimono :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé oblečení a určitě je lepší to mít takto nafocené než na ramínku. Ceny jsou opravdu skvělé. Já z letních výprodejů ulovila jen trička s krátkým rukávem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Nemůžu uvěřit, že některý ty kousky byly fakt tolik levný. Super článek! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelé kúsky, najviac sa mi páčia prvé šaty! :) A aj balíček od Weledy vyzerá super, teším sa na recenziu :))

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý oblečení, nejvíce se mi líbí šatičky! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujala me vesta :) krásná barva :)

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto úžasné outfity a zaujal mě i ten podnos :) Jsi kočka! <3

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo , super kousky! Já poslední dobou nějak nenakupuju, nevím, čím to je a trochu mě to děsí :D
    Na Weleda recenze se moc těším! :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, spoustu nového oblečení do šatníku :) Já dnes ulovila parádní kousky v sekáčích

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥